Prislista

Lektionsavgift

245 kr/gång

285 kr/gång

För dig som rider privathäst på "vanlig" ridlektion

200 kr/gång

230 kr/gång

Prova på

För dig som vill testa ridning finns det möjlighet att prova på två gånger utan att du binder upp dig för en hel period eller betalar medlemsavgift. De två prova på tillfällena måste dock ridas i anslutning till varandra, de går alltså inte att sprida ut över terminen.

245 kr/ridtillfälle

285 kr/ridtillfälle

Trimgrupper

Om du rider enstaka lektioner i trimgrupp utan fast plats. Dropin lektioner kan bokas via Hippocrates vid ledig plats så håll koll under fliken "ridskolan".

Junior skolhäst: 365 kr

Senior skolhäst: 405 kr

Privathäst: 305 kr

5 kort

För dig som har svårt att ha en fast plats i en ridgrupp finns det möjlighet att lösa att 5-kort där du rider vid fem tillfällen när det passar dig. Ett 5-kort är giltigt under en termin. Du hör av dig till ridskolan för att boka tid i lämplig grupp när det passar dig. Observera att de som har en fast plats i ridgrupp alltid har företräde till platsen. Om det finns ledig plats i gruppen eller om vi fått in återbud är du välkommen. Kontakta louise@kilsrf.se om du är intresserad av att köpa 5-kort.

Skolhäst

Privatlektion

Boka privatlektion med skolhäst eller privathäst. Vi erbjuder endast privatlektioner i dressyr med skolhästarna. Privatlektion bokas via Hippocrates eller via kontakt med Jenny eller Louise.

Jenny

jenny@kilsrf.se